ژانویه26
1

کاشت ناخن سعادت آباد (نیل سرویس)

خدمات ناخن, سعادت آباد, کاشت ناخن Share this post

کاشت ناخن سعادت آباد

سعادت آباد همیشه در ارائه خدمات تخصصی و زیبایی جز برترین های تهران هستند و کاشت ناخن جز اصلی این خدمات میباشد . کاشت ناخن در تهران و دیگر شهرهای کشور ما رواج زیادی پیدا کرده است. کسانی که به کاشت ناخن مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند. نداشتن ناخن و زیباتر شدن ناخن ها، از جمله دلیل کاشت ناخن است. اما بیشتر کسانی از این روش استفاده می‌کنند که ناخن‌های طبیعی مستعدی برای رشد ندارند. ما در سعادت آباد بهترین خدمات ناخن را برای مشتریان عزیز اجام میدهیم.

انواع کاشت ناخن در سعادت آباد

کاشت ناخن در مرکز سعادت آباد ، کاشت ناخن پودر،کاشت ناخن ژل،کاشت ناخن میکس،کاشت ناخن قالبی،کاشت ناخن فرمر،کاشت ناخن آکواریوم،کاشت ناخن مرمریت،کاشت ناخن دیپینگ،کاشت ناخن گریم (کاشت ناخن گریم ساده،کاشت ناخن گریم استیند گلس،کاشت ناخن گریم بیبی بومر،کاشت ناخن گریم با تور،کاشت ناخن گریم نئون،کاشت ناخن گریم موزاییکی و…) برای انجام هر نوع کاشت ناخن در سعادت آباد تماس بگیرید.

خدمات ناخن سعادت آباد

مرکز  کاشت ناخن سایه:شهرک غرب – سعادت آباد
آدرس:
سعادت آباد- صرافهای شمالی- خیابان نوزدهم شمالی- پلاک 0- واحد 0
☎️ تلفن ثابت :    0-۰۲۱  ::  0-۰۲۱ 
📱تلفن همراه :0

کاشت هلویی ، کاشت بیبی بومر ، کاشت فرنچ دائم ، کاشت گلس و فول گلس ، ترمیم  ، ژلیش ، ریموو کاشت

آموزش کاشت ناخن در سعادت آباد

آموزش کاشت ناخن در سعادت آباد از صفر تا صد

آموزش 6 کاشت اصلی ( نمازی ، تیپ ، فرمر ، دیپینگ ، قالب )

آموزش 4 کاشت گریم ( بیبی بومر ، فرنچ دائم ، استند گلس ، فول گلس )

آموزش دیزاین ناخن در سعادت آباد

آموزش 25 مدل دیزاین روز ناخن در سعادت آباد (تور،لنز،گل برجسته،کروم،شاتر کروم،هلوگرام،فویل،ورق طلا،خاویار،نگین،مهر شابلون ،اماده سازی پودر رنگی و … )

کلاس ها به صورت خصوصی میباشد و به همراه یک جلسه رفع اشکال گروهی

❤تمام موارد بالا فقط با قیمت… تومان❤ مواد و وسایل تمرین رایگان میباشد

کاشت ناخن سعادت آباد 1کاشت ناخن قالبی
کاشت ناخن سعادت آباد 2کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن سعادت آباد 3کاشت ناخن ژله ای

کاشت ناخن مصنوعی در سعادت آباد

کاشت ناخن‌ های مصنوعی در سعادت آباد،ناخن مصنوعی را می‌توان به 3 گروه تقسیم کرد:

1-ناخن هایی از جنس پلاستیک که در فروشگاه ها عرضه می شود (ناخن قالبی) نیل سرویس

2-پودرهای کاشت ناخن که روی ناخن طبیعی قرار می گیرد (ناخن پودری) نیل سرویس

3-ژل های UV که در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت محسوب می شود (ناخن ژله ای) نیل سرویس

تمامی کاشت های ناخن بالا به صورت حرفه ای و بدون هوا گرفتگی در مرکز کاشت ناخن ما در سعادت آباد انجام میشود .

کاشت ناخن حرفه ای در سعادت آباد

کاشت ناخن حرفه ای در سعادت آباد،کاشت پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت و انعطاف پذیری هنگام کاشت رتبه اول در دنیا را به خود اختصاص داده است. در کاشت ناخن پودری ابتدا ناخن مصنوعی که همان تیپ است از اوایل ناخن طبیعی چسبانده میشود و به اندازه‌ دلخواه کوتاه می‌شوند. سپس مواد به ضد قارچ و در نهایت به مواد کاشت آغشته می‌شوند. بعد از اتمام کار، ناخن ها به سوهان کاری دقیق و فراوان احتیاج دارند. تک به تک ناخن ها باید این اعمال انجام شود .به همین دلیل این روش به افرادیکه وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیرا کاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است. البته ما به لحاظ  سابقه چندین ساله و کار حرفه ای ناخن در سعادت آباد این خدمات کاشت ناخن پودری را برای شما در عرض یک ساعت و نیم و کمتر انجام خواهیم .

کاشت ناخن حرفه ای در سعادت آباد
کاشت ناخن سعادت آباد

کاشت ناخن ژله ای در سعادت آباد

کاشت ناخن ژله ای در سعادت آباد ، در کاشت ژله ای مواد ژله‌ای به صورت آماده قابل خریداری است. در کاشت ناخن ژله‌ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها گذاشته سپس برای تسریع خشک شدن مواد دست در دستگاه UV قرار می‌دهند. برای این نوع کاشت از یک لایه نازک ژل برای قرار دادن اکستشن ژله ای روی ناخن ها استفاده می شود. .شیوه کاشت ناخن ژله‌ای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آنهاست. بهترین خدمات کاشت ناخن ژله ای در سعادت آباد با بهترین مواد پیش ما تجربه کنید .

کاشت ناخن میکس در سعادت آباد

کاشت ناخن میکس در سعادت آباد ، همانطور که از اسمش معلوم است کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. در این روش بعد از ضد قارچ، کاشت پودری انجام می‌شود. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و آن را داخل دستگاه UV خشک می‌کنند. كاشت ميكس را به خاطر كاشت با پودر ( اكروليك) و لايه ی ژل تاپ شاين اش ميگند . در صورت تمایل به هر نوع کاشت ناخن ما مشاوره های لازم را به صورت رایگان برای انجام یک کاشت ناخن خوب در سعادت آباد برای شما خواهیم داد .

کاشت ناخن دیپینگ در سعادت آباد

کاشت ناخن دیپینگ در سعادت آباد ، در این روش از انواع کاشت ناخن از قلم استفاده نمی شود و از پودر و پرایمراستفاده می شود . در این روش پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها و زدن ضد قارچ ، به سطح ناخن یک لایه پرایمر زده و تمام ناخن را عمودی در پودر فرو می برند (وبسایت نیل سرویس) و پس از رسیدن به ضخامت دلخواه در نهایت سوهان کشی و بافر انجام داده و ناخن ها را پولیش می کنند.کاشت ناخن دیپینگ با کیفیت عالی بدون حباب در سعادت اباد انجام میشود .

طراحی کاشت ناخن در سعادت اباد

طراحی کاشت ناخن در سعادت آباد، طراحی کاشت ناخن در مدل های مختلف برای سنین مختلف و شغل مشتری و یا با مناسبت های مختلف انجام میشود .برخی از انواع طراحی های ناخن که مشتری های ما در سعادت آباد خواستار انجام آن بودند عبارتند از (طراحی ناخن زمستانی ،طراحی ناخن آدم برفی ، طراحی ناخن ویژه شب یلدا ، طراحی ناخن آمبره ، طراحی ناخن با لاک قرمز ، طراحی ناخن پاییزه ، طراحی ناخن پلنگی ، طراحی ناخن تم تولد ، طراحی ناخن تک شاخ ، طراحی ناخن 2019 و … ) شما هم هر نوع طراحی کاشت ناخن در مد نظرتون هست میتوانید با ما در میان بگذارید تا بهترین طراحی کاشت ناخن در سعادت اباد را برای شما انجام دهیم .

کاشت ناخن تخصصی در سعادت آباد

کاشت ناخن تخصصی در سعادت اباد ، اگر کاشت ناخن توسط ناخن کار حرفه ای انجام شود هیچ مشکل خاصی را نخواهید داشت . برخی از کاشت ناخن ها که افراد مبتدی و غیر حرفه ای انجام می دهند منجر به ترک خوردن کاشت میشود که ما چند تا علت زیر را برای شما اورده ایم :

علل ترک خوردن کاشت ناخن
1- کاشت ژله ای معمولا در مکان های خشک ترک می خورند.
2-اگر از مواد کمی در کاشت پودری استفاده شود امکان ترک خوردن وجود دارد.
3-سوهان کشی بیش از حد موجب ترک خوردن ناخن ها می شود.
4-مرغوب نبودن مواد پودر مورد استفاده و یا آغشته نشدن قلموی کار به لیکویید سبب ترک خوردن ناخن ها می شود.

کاشت ناخن فیبر گیاهی در سعادت آباد

کاشت ناخن فیبر گیاهی در سعادت آباد ، بعض خانم ها دوست دارند از متد های جدید کاشت ناخن استفاده کنند که فیبر گیاهی یکی از انهاست . در انواع کاشت ناخن به روش گیاهی یا فیبر بدون استفاده از هرگونه مواد حساسیت زا تنها با گذاشتن الیافی طبیعی به عنوان تیپ که همانند کاغذهای رشته رشته شده یا بریده بریده شده می باشد، به کاشت ناخن پرداخته می شود. مواد کاشت ناخن فیبر مانند مواد ژله ای بوده اما دارای فرمولاسیون متفاوت از مواد کاشت ژله ای ناخن می باشد . نیل سرویس ، همچنین پس از هر مرحله، باید دست را درون دستگاه UV قرار داده و به روش معمول سوهان کشی انجام شود. اگر دوست دارید کاشت ناخنی به شکل زیر داشته باشید میتوانید از کاشت ژله ای استفاده کنید یا از کاشت فیبر گیاهی.ب برای کسب اطلاعات در مورد انواع کاشت ناخندر سعادت آباد با ما در تماس باشید .

کاشت ناخن فیبر گیاهی در سعادت آباد
کاشت ناخن فیبر گیاهی در سعادت آباد

About the Author

One Comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *